5/11/07

Montserrat - Collbató - Coves Salnitre


Aquests dies han estat amb nosaltres la Sandra i la Iris, les meves nebodes franceses!!! Divendres vam visitar les coves del Salnitre, i va ser en general un dia "épataaannnttt".

El Josep, el guia de les coves, és tot un personatge, vam riure moltíssim!!!

A l'ou ferrat, vam tancar els ulls i vam demanar cada un de nosaltres, que els nostres desitjos es facin realitat!!!


Després vam estar a l'Oficina de Turisme de Collbató on la Sara Aicart, Campiona d'Espanya d'Escalada en Bloc, ens va explicar la infinitat de coses i activitats que es poden fer a les muntanyes de Montserrat.
La Sara ens va donar també ressenyes de vies d'escalada per anar amb tota la família!!!

Sílvia, Gerard, Sandra, Iris i Sara

Moltes gràcies Sara i que et recuperis molt aviat!!!! Us recomano una visita a aquesta oficina, hi trobareu moltes coses interessants!!!

2 comentaris:

Sara Aicart ha dit...

Hola m'en alegro moltissim que passesiu un bon dia i os agrades la visita!!!
vigileu amb lo que li demaneu a l'ou ferrat que jo a principis d'any vaig fer-li una visiteta...
i vaig demanar un parell de coses: ser campiona d'espanya d'escalada i quedar per sopar amb un noi, el que ara es la meva parella!! Aixi que alerta amb l'ou!!

mchesa ha dit...

Eiiii!!!!
M'alegra saber doncs que es fan realitat els desitjos!!!
Enhorabona pels premis, que a part de la magia, darrera hi ha molt esforç i molta feina!!!!