21/9/08

Paret de Bujaruelo

Aquest cap de setmana.... madstage, a Ordesa!!! Tenia previst arribar divendres a la nit, però finalment, fins dissabte tarda no he pogut marxar... he arribat a l'hora de sopar i m'ha encantat trobar-me amb amics de tot arreu, a part dels catalans, gent de Navarra, Euskadi, Madrid, València!!! Dissabte, hi ha gent que ha pujat a Gabietos, altres han fet espeleo... l'Eneko i el Jose, la Ravier al Tozal del Mallo... ha fet un dia magnífic i tothom ha pogut fer les activitats més motivants... Per diumenge, molts plans... un grup se'n va amb les BTT, amb el David_p se'n van de barrancs, l'Orene i el Rapaz marxen a fer esportiva a Ligüerre....
...i jo m'afegeixo al grup que va a la paret de Bujaruelo.


La Vall de Bujaruelo, un lloc preciós, punt de partida de molts itineraris.

La paret de Bujaruelo.

Ressenya penjada al refugi de Bujaruelo. (reproducció autoritzada)



Un matí d'escalada en família, genial!!! Hem fet les vies 4, 5 i 6. Una paret que us recomano per si esteu per la Vall d'Ordesa. El peu de via és estret, no és confortable si hi ha nens molt petits.

He aprofitat per donar una ullada a les roques. Líquens de roca calcària d'alta muntanya...



Amb una de les fisures, on es veu que baixa l'aigua de pluja, podem trobar diferents espècies del gènere Dermatocarpon.




Com a la majoria de roques calcàries, trobem líquens endolítics.




Dinem al refugi de Bujaruelo, tot boníssim!!!

... i després, cadascú cap al seu poble... i la propera a Riglos!!!


De tornada, quan em toca conduir sola, m'agrada cantar... i ha estat bo...
he començat.... amb una del Cris Juanico...
...Peuades damunt s'arena
Si véns em trobaràs
Ballant damunt d'aquesta roca
....

i què fort... va i poso la ràdio... i sona aquesta cançó!!!




... i després, em ve al cap una dels Waterboys, la veu característica de Mike Scott, Fisherman's blues...
....I wish I was a fisherman
tumblin' on the seas
far away from dry land
and it's bitter memories.....

i ostres... al cap d'uns segons... també sona, a Radio 4.... q bo!!!

4 comentaris:

Gemma ha dit...

Quina casualitat, nosaltres vam estar a Bujaruelo pel pont de l'11 de setmebre :)
Teníem intenció de fer una mica d'esportiva a la paret de Bujaruelo, però com que ens va ploure i nevar força, al final vam anar d'excursió a la Faja de las Flores i a la cua de Cavall. Ordesa i Bujaruelo són racons preciosos del Pirineu!
Felicitats per tanta activitat al Madstage ;)

mchesa ha dit...

Hola Gemma! moltes gràcies pel comentari! m'encanta anar a Ordesa, ojalà ben aviat pugui fer vies llargues i pujar algun dels 3000's que encara em falten!!!
una abraçada

Pekas ha dit...

Aquest cop em tocava treballar...
:-(((((((((( ( tot sigui per reparar la furgo.. :-)))))

Una abraçada... :-)))))))))

mchesa ha dit...

pekitasss!!!
te echamos de menos! a ver si puedes venir al próximo!!!!

un abrazo