14/10/08

Rockostage Riglos - singing in the rain

Aquest cap de setmana, Rockostage a Riglos! Dissabte matí vam estar a les parets de Loarre i a la tarda, al Castell. De tornada a Riglos, passem pel jaciment de les petjades de rinocerontes de 25Mill. d'anys, aquesta vegada sí que les trobem!!!
Després, passem per Ayerbe i descobrim el "Reino de las Setas", CASA UBIETO, una botiga impressionant, la millor selecció de bolets i trufes que pogueu imaginar! Val la pena una visita a aquest lloc!

Diumenge, ens aixequem i plou molt a Riglos!

El sopar de dissabte a la nit, però, va estar genial, migas i caldereta de cordero! boníssim!


Al matí, decidim anar cap a los Mallos de Agüero, a escalar a la cova, o a fer turisme, en funció del panorama. Ens ho recomanen al refu de Riglos, Agüero, un lloc molt tranquil, amb l'esglèsia de Santiago i el Museu d'Orgues.

Però no volem marxar sense dir adéu a aquest personatge!!!


Una abraçada a tothom! ens veiem a la propera!!!

6 comentaris:

Pokol ha dit...

Ay Riglos qué bonito...Pero cómo os llovió no???

Besosss

mchesa ha dit...

pokol!!! llovió el domingo, pero lo pasamos tremendamente bien! El sábado estuvimos escalando y de turismo en Loarre, hizo un día bueno! Un abrazo!!!

Anònim ha dit...

Hola Mariajo. Esta vez no pudimos acercarnos por Riglos para hacer escaloturismo pero nos acordamos de vosotros cuando estabamos en la playa y nos dabais mucha envidia. A ver si pa la proxima nos podemos juntar con los nanos. Creoq eu voy a empezar a preparar otro kidstage por que si no...
Besos y abrazos para todos!!

Chabi and family

mchesa ha dit...

Hola Chabi!
os echamos de menos!!! me alegra que organices un nuevo kidstage. Sílvia todavía me recuerda: como molaban los menus de Chabi!!! jejeje!!!! besooossss!!!

Fern ha dit...

Jejeje, ¡veo que os lo pasasteis bien!

Lo mejor de las fotos el careto de Eneko al despertarlo. :-) Una pena que esta vez no pude acercarme.

mchesa ha dit...

hola fern!
si lo pasamos bien!!!! nos vemos en el próximo!!!
un abrazo